חוקי עידוד ותמריצים

מגיעים לכם תמריצים והקלות? אנחנו נבטיח שתיהנו מהם במלואם.

משרדנו מעניק ייעוץ מקצועי להקלות מס לפי חוק עידוד השקעות הון, וכן ייצוג מול רשויות המס לקבלת החלטת מיסוי (רולינג) לאישור זכאותכם להטבות.
אנו פועלים למקסום ההטבות ותמריצי המס על ידי בחינה יסודית של הזכאות במצבים מגוונים, פתרונות מיסוי לעמידה בתנאי הזכאות, ותמיכה בבקשות לקבלת אישור מרשויות המדינה השונות, כמו המדען הראשי במשרד הכלכלה, מרכז ההשקעות וגופים נוספים.

מה כדאי לדעת על חוקי עידוד ותמריצים?

מאות חברות נהנות מהטבות מס לעידוד השקעות הון בהיקפים של מיליארדי שקלים מדי שנה. משקלן של הטבות המס התעצם מאוד בשנים האחרונות.
ההטבות כוללות, בין היתר, הטבות מס בתחומי המו"פ, הטבות לבניינים להשכרה ולמיזמים בתחום האנרגיה המתחדשת. לצד חוק זה מעניקה המדינה הטבות מס גם בתחומי התעשייה באמצעות חוק עידוד תעשיה (מיסים) והטבות מס למשקיעים באמצעות "חוק האנג'לים".

חברות יצרניות אשר מעל 25% מהכנסותיהן הן הכנסות ממכירות מחוץ לישראל (ייצוא), זכאיות להקלות מס משמעותיות על פי החוק לעידוד השקעות הון. לחברות רווחיות החיסכון במס הוא משמעותי, שכן במקום מס חברות של 23%, החברות הזכאיות להקלות מס עשויות להיות זכאיות לשיעור מס חברות מופחת עד לשיעור של 6%-7.5%. בנוסף, שיעור המס שיחול במשיכת דיבידנד על ידי בעלי המניות (המהותיים) יהא בשיעור של 20%, במקום השיעור הרגיל של 30%.
חשוב לציין, כי חברות הנכנסות לתחולת החוק נהנות גם מהקלת מס של פחת מואץ, והן עשויות להיות זכאיות גם למענקי השקעה.

השירותים שלנו:

- ייצוג מול רשות המסים ופקידי השומה בהליכי השומה הקשורים לחוקי העידוד
- טיפול בקבלת אישורים מקדמיים (רולינגים) ממחלקת חוקי עידוד ברשות המסים
- טיפול וייעוץ בנושאי הטבות לבניינים להשכרה למגורים
- סיוע בקבלת מענקי השקעה מהרשות להשקעות ולפיתוח התעשייה והכלכלה (לשעבר – מרכז השקעות), מענקי מו"פ מהרשות לחדשנות ומענקים ממשלתיים נוספים.
- מתן חוות דעת משפטיות

חוקי עידוד ותמריצים

יש לכם חברה יצרנית שמייצאת לחו"ל ?
מחזיקים חברה שפיתחה תוכנה המשווקת על ידה גם מחוץ לישראל?
אנחנו נדאג להשיג לכם הקלות מס ותמריצים משמעותיים, שיסיעו לעסק שלכם לשגשג ולצמוח.

מלאו את הפרטים ונשוב אליכם בהקדם!

שם הוא שדה חובה
טלפון הוא שדה חובה